Pala de pàdel anti-epicondilitis VELOX SHOOTER PADEL: la màxima potència en una pala lleugera
Tecnologies de la pala de pàdel SHOOTER PADEL VELOX
-
LD 17 Core Technology (Hybrid)
-
3K Carbon Technology
-
Hybrid Carbon Technology
-
Gloss Surface
-
3D Hybrid Surface Technology
-
SRS Holes Technology
-
Low Vibration Technology
- Nivell de Joc
- Avanzado-Profesional
- Tipus de joc
- Polivalente
- Control
- 9/10
- Potencia
- 9/10
- Balance (Centro Gravedad)
- Medio
- Punto Dulce (Sweet Spot)
- Centrado Amplio
- Material Núcleo
- Goma híbrida
- Densidad Núcleo
- Media
- Material plano de caras
- Carbono 3K / basalto / fibra de vidrio
- Tipo de resinas
- Epoxi
- Material Tubular
- 100% Carbon 3K + Basalto
- Funda incluida
- ✓
- Peso Estándar
- 360 gr
- Forma
- Mix-Oversize
- Grueso Perfil
- 38 mm
- Diámetro mango
- 3,2 cm
- Asentamiento pleno Rendimiento
- 2 h.
- Nivel Absorción Vibraciones
- 10/10
- Carbon Basalt Technology
- ✓
- Hybrid Carbon Frame Technology
- ✓
- 3D Hybrid Surface Technology
- ✓
- SRS Holes Technology
- ✓
- Low Vibration Technology
- ✓
VELOX
LOW VIBRATION TECHNOLOGY de SHOOTER PADEL, la millor solució per evitar lesions jugant a pàdel
Disseny i estructura interna multicapa amb superposició de diferents materials tècnics.
Controla i redueix les vibracions provocades per l’impacte de la pilota, dissipant-les per disminuir-ne la transmissió fins a l’empunyadura i així minimitzar els possibles efectes nocius en les articulacions i la musculatura del jugador.
La Low Vibration Technology és una tecnologia especialment adequada per evitar la temuda epicondilitis o colze de tenista. També és molt apreciada per aquells jugadors que, tot i estar en procés de recuperació, volen jugar a pàdel sense castigar encara més les seves articulacions i musculatura.
Utilitzar una pala de pàdel d’altes prestacions equipada amb Low Vibration Technology de SHOOTER PADEL és molt adequat per a jugadors d’alta intensitat, jugadors amb estil ofensiu, jugadors que arrosseguen alguna lesió o jugadors veterans que vulguin minimitzar el risc de lesió, ja que amb aquestes pales es redueixen les microruptures fibril·lars.
1 Reviews
espectacular
He comprat la VELOX fa unes setmanes i estic molt content. Sempre he tingut molèsties d’epicondilitis i amb aquesta pala gairebé no noto vibracions. El tacte és còmode, té bon control i molta potencia. Des del primer dia he notat el colze molt menys carregat. Per mi, una molt bona opció si tens problemes de colze.

